+ عجب هوای عالیه ایه..مگه نه مندل؟

- آره فوق العاده است

+ راستی با عنصر چهلم جدولت چیکار کردی؟شنیدم معتقدی طبق آزمایش هات یه عنصری وجود داره

ولی هنوز کشف نشده و جاش رو هم مشخص کردی؟..تو واقعا" دیوونه ای مندل

- من اصلا" توقع ندارم تو ارزش کارای منو بدونی

+ آره..آره مندل..تو راس میگی..من حوصله ی جر و بحث با تورو ندارم

- عه..نگاه کن هی..تو روی همون عنصری که من پیش بینی وجودشو کردم نشستی

+ چی؟

- آره..تو کشفش کردی..ازت ممنونم..برای قدردانی از تو اسمشو زیر ک.و.نیوم میذارم

آره..هورااا..زیر ک.و.نیوم..آره..همینه..!


- : مندلیف                        + : یک انسان خوش شانس