از زیر ما تحت تا جدول مندلیف!
+ عجب هوای عالیه ایه..مگه نه مندل؟
- آره فوق العاده است
+ راستی با عنصر چهلم جدولت چیکار کردی؟شنیدم معتقدی طبق آزمایش هات یه عنصری وجود داره
ولی هنوز کشف نشده و جاش رو هم مشخص کردی؟..تو واقعا" دیوونه ای مندل
- من اصلا" توقع ندارم تو ارزش کارای منو بدونی
+ آره..آره مندل..تو راس میگی..من حوصله ی جر و بحث با تورو ندارم
- عه..نگاه کن هی..تو روی همون عنصری که من پیش بینی وجودشو کردم نشستی
+ چی؟
- آره..تو کشفش کردی..ازت ممنونم..برای قدردانی از تو اسمشو زیر ک.و.نیوم میذارم
آره..هورااا..زیر ک.و.نیوم..آره..همینه..!
- : مندلیف + : یک انسان خوش شانس
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 15:15 توسط رادیکال
|