اعتراف میکنم!


اعتراف میکنم تو دوران مدرسه هر کی به هر دلیلی میگفت : " هفت "

سریع بهش میگفتم: " بِت رفت "

و تازه بعدش کلی هم به این کارم میخندیدم و ذوق میکردم!

پپسی هم هست!از لطف شما ممنون!


اعتراف میکنم ،

بعضی از پستهامو وقتی میخوام بنویسم خودم اول یه ساعت بهشون میخندم بعد میذارمشون!

تازه وقتی پستشون میکنم ، میرم تو وبلاگ ،

یه بارم دوباره اونجا میخونمشونو دوباره یه ساعت بهشون میخندم!

اعتراف میکنم!


ما دو تا داداشیم ، تیغ مداد تراشیم ، شبا به هم میشاشیم..!


خدایی کی این شعر رو یادشه؟! اعتراف میکنم وقتی کوچولو بودم انقد این شعررو میخوندم که نگو!


اعتراف میکنم!


اعتراف میکنم که یکی از تفریحاتم در روز سیزده بدر

باز کردن گره سبزه ی دخدرا بود..!


*دوستان نویسنده..دسته بندی جدید!