اعتراف میکنم!
اعتراف میکنم تو دوران مدرسه هر کی به هر دلیلی میگفت : " هفت "
سریع بهش میگفتم: " بِت رفت "
و تازه بعدش کلی هم به این کارم میخندیدم و ذوق میکردم!
+ نوشته شده در یکشنبه یکم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 15:28 توسط رادیکال
|
اعتراف میکنم تو دوران مدرسه هر کی به هر دلیلی میگفت : " هفت "
سریع بهش میگفتم: " بِت رفت "
و تازه بعدش کلی هم به این کارم میخندیدم و ذوق میکردم!
اعتراف میکنم ،
بعضی از پستهامو وقتی میخوام بنویسم خودم اول یه ساعت بهشون میخندم بعد میذارمشون!
تازه وقتی پستشون میکنم ، میرم تو وبلاگ ،
یه بارم دوباره اونجا میخونمشونو دوباره یه ساعت بهشون میخندم!
ما دو تا داداشیم ، تیغ مداد تراشیم ، شبا به هم میشاشیم..!
خدایی کی این شعر رو یادشه؟! اعتراف میکنم وقتی کوچولو بودم انقد این شعررو میخوندم که نگو!
اعتراف میکنم که یکی از تفریحاتم در روز سیزده بدر
باز کردن گره سبزه ی دخدرا بود..!
*دوستان نویسنده..دسته بندی جدید!