ما دو تا داداشیم ، تیغ مداد تراشیم ، شبا به هم میشاشیم..!


خدایی کی این شعر رو یادشه؟! اعتراف میکنم وقتی کوچولو بودم انقد این شعررو میخوندم که نگو!