اعتراف میکنم!
ما دو تا داداشیم ، تیغ مداد تراشیم ، شبا به هم میشاشیم..!
خدایی کی این شعر رو یادشه؟! اعتراف میکنم وقتی کوچولو بودم انقد این شعررو میخوندم که نگو!
+ نوشته شده در جمعه سی ام فروردین ۱۳۹۲ ساعت 11:31 توسط رادیکال
|
ما دو تا داداشیم ، تیغ مداد تراشیم ، شبا به هم میشاشیم..!
خدایی کی این شعر رو یادشه؟! اعتراف میکنم وقتی کوچولو بودم انقد این شعررو میخوندم که نگو!