shadow 27


در من حسّی .. تا ابد مبهم!

لاقَل آزاده باشید!


جنازه ی جوجه ها رو همینطور مثه گوسپند نبرید بندازید تو سطل آشغال!

جنازه ی جوجه ها رو بپیچید لای روزنامه ، ببرید یه گوشه تو خرابه چالشون کنید!

چه داف ها که برفته بر دارها!


اونی که در کف ماس .. خوشگل محله ی ماس!

خود مربّا کنی!


سید علیِ ریا!

نمودید مارو جون بچّم!


- قشنگترین دیالوگی که تا حالا شنیدی؟

+ " من که میدونم اون بابامه " :))

بگو صدا زنم تو را!


بهرام نادان!

دو زار!


لیگ عنتر ایران!

نوکیا!


گوشی باس گوشکوبی باشه ، اَ اینا که میباس مثه مــــــــَـــــرد بکوبیشون تو دیوار تا خط بده!

قم ، ینی شهریکه!


مینویسم از شهر داغان..!

تا فیها خالدون آرایشهُنّ!


قبل اینکه مرده شور طرفو ببرید اول زنده شورشو بیارید آرایششو پاک کنه یه وَخ اون دنیا اشتِبا نگیرنش!

مزخرف!


آقا نیکولاس مُرد!

ردیونا جلال الدین!


نه شامیست نه کوفدی همه گشنه چراییم؟

سیفون نداری آفتابه بیریز!


نظر مثبتتون چیه سیفونو بکشیم ، فودبال ایران بره؟

جیغول!


من به این جرم که خیلی جیغ جیغ میکرد ، دخدری را کشتم!

زرنگم بَسکه!


- خفه کار کن بینم چه خاکی باس به سرِت کنم

+ به سر من چرا؟

- سر خودم کثیف میشه

جِغجِغه!


اون صدایی که تو باش هوش اَ سر پسرا مردم میپرونی ، ما میذاشدیم پشتِ بومِمون ، کفتر میپروندیم!