عاشقانه های خرکی 39
گفدی دوسدَم نداری ، قلبم شیکَس از دو سه جا .. حالا از عشق تو مسوزه تنم از دو سه جا
گفدی دوسدَم نداری ، قلبم شیکَس از دو سه جا .. حالا از عشق تو مسوزه تنم از دو سه جا
شیرینی تَر است لبهایت .. وخدی که خیسشان میکنی!
اس ام اس تبلیغاتی باشی ، چه بخوام چه نخوام تنگ جیگرم باشی..!
گُه اضافی باشی .. بخورمت!
اتفاق باشی .. بیُفتی روم! :)
چُس کنی خودتو .. بو بکشَمت!
زهر حلاحل باشی .. بخورمت!
صدای تو
همچون صدای زوزه های بادهای زمستانی
در گوشم وز وز میکند
عزیزم!
آب نبات باشی .. شب و روز میک بزنمت!
کتک باشی .. بخورمت..!
جوجه رنگی باشی .. بچلونمت..!
مَمه باشی .. ببرمت..!
بخورمت .. روزم باطل شه..!
بنی آدم اعضای یکدیگرند..!
بِذا شیر فهمت کنم:
مثلن همین تو .. که قلب منی..!
بنی آدم اعضای یکدیگرند..!
بِذا یه مثال دیگه برات بیارم:
مثلن همین تو .. جیگر منی..!
بنی آدم اعضای یک دیگرند..!
مثلن همین تو .. جون منی..!
آدمخوار بودم .. جیگرتو میخوردم..!
ضد آفتابتم ، منو بمال به خودت نسوزی!
بند کفشتم ، گره بزن خفه شم!
رژ لبتم ، زبون بزن پاک شَم!
چرک کف پاتیم ، جون من برو حموم فنا شیم!
لبات شیرینن ، اشکات شور ، بغضت تلخ ، صورتت با نمک!
پس چرا حرفات انقَ بی مزّن؟
من دندون لق توئم ، یا بکَن منو ، یا با من بساز!
تو اصلن خطرناکترین بیماری دنیا ، میگیرمت!
من مسافرکِشم
توأم پول خوردِ مني
لَنگ مي مونم بدونِ تو!
گُلم باش ، خار میشمو میرم تو دست هرکی که بخواد بهت دست بزنه..!
جیگر طلا باشی ، بفروشمت یه دیویس شیش بخرم!
صدای جیر جیر تخت..
نفس نفس زدن های بی وقفه..
آه کشیدن های دوست داشتنی..
شیرین ترین سمفونی دنیا را
برایت اجرا میکنم..
فقط کمی به من نزدیک شو...
(از دفتر خاطرات یک زوج قهر کرده در شب جمعه..!)
درد بی درمون باشی ، بگیرمِت ، هیش دُکدُریَم نتونه خوبم کنه!
عزیزم
تو همان گوسفندی هستی
که خدا به من هدیه کرد..
درست وقتی که
زیر دستان روزگار قربانی میشدم..!