هی میگیره هی ول میکنه!


همرو برق میگیره

مارو چراغ بنزن..!


فلسفه زیر رادیکال!


وصله ی ناجور بودیم

هیچوقت به این دنیا نیامدیم..!


چرا واقعن؟

ريا نشه ها ولي امروز اومدم خونه ديدم مامانه يه مشت پسته ريخته تو يه ظرف گذاشته رو ميز ارايش تو اتاقم

بله همچين خانواده اي هستيم ما...تازه ژرايد هم سوار مي شيم:|


پ.ن.1.در راستاي اين پست راديكال: واقعن چرا ما هممون دخدريم ؟؟؟؟چرا همه دم بختيم؟نكنه داري دست به انتخاب مي زني آيا؟

ریگ؟؟ کو؟ کجاس؟


این سه تا نویسنده ی دیگه چرا همشون دخدرن؟!

اونم دم بخت؟چه معنی میده؟

نکنه ریگی به کفشم باشه؟


از لذتی که میبریم تا ذوقی که میکنیم!


اگر سه هزار میلیارد را در دست راستم

و ده ها کیلو پسته ی خندان را در دست چپم بگذارید

بخدا من از لذت گرفتن این عیدی دست نمیکشم..!

+سوز دل همتون با احترام :)

+آخری واس منه..البته سمت چپیه ها..صد دفه گفتم این شادوی بی خاصیته بچه ژیگول رو به من نچسبونیدا..!


دخدرم دخدرای قدیم!


بعد من هی غیر مستقیم میخواستم بهش بفهمونم

" واجبی " میخوام..بعد اونم هی خنگ بازی در میورد

آخرش یه دخدر فولان فیلان شده یهو از ته داروخونه

داد زد :" خانوم واجبی میخواد..روش نمیشه بگه "

انقد خجالت کشیدم..!


اطلاعیه دعوت به کار..!


به یک گروه زنبور ِ ماهر به کار

جهت ساخت عسل

با طعم شیرین لبهایش نیازمندیم..!

گشتیم نبود،نگرد کونت میسوزه!


خدمت شما میهمانان عزیز عارضم که

امسال به هیچ عنوان آجیل هارا به امید پیدا کردن پسته به هم نریزید!

همان تخمه ها را بخورید خیلی هم مقویست..!

با تشکر!


سفر بخیر..!

بعضی وقتا اونقد که آدم حسابمون نمیکنن ،

آدم این حس بهش دست میده که میتونه جزیره آدمخوارا رو

بعنوان یه کیس مناسب توریستی انتخاب کنه و

در کنار دوستان آدمخوار {گرسنه حتی!}

روزای خوب و به یاد موندنی رو سپری کنه..!

ادبیاتت تو حلقم..! :|


دوغ یا " گازدار " هستش یا " بدون گاز "..!

الا دوغ " بدون گازدار " که میفرمایید دقیقا یعنی چی ؟!

:|

اعلام وجود..!


صرفا جهت اعلام وجود در این وبلاگ..! :)


چس زدن ممنوع!


- دیگه هیچوخ نزن

+ چیو؟

- چسو

+ :|


فقط محض سوال!


خود ار.ض.ا.ی.ی هم جزو هنرهای دستی تجسمی محسوب میشه آیا؟


تاملی که میکردیم!


یادمه اون اولش که فهمیدیم ویرگول کارش چیه

تا به ویرگول میرسیدیم

انقد نفس میگرفتیم..انقد تامل میکردیم..!


یادت نیست شما


شماها یادتون نیس

یه دوره ای بود تو مدرسه ها بهمون میگفتن جای هله هوله پسته بیارین بخورین!


کور شم اگه دروغ بگم:|


تفریحات +18 یی که داشتیم ماع!


یکی از تفریحاتمونم این بود اونموقه ها

به هم میگفتیم:

"میخوام بکنمت...

.

.

.

.

نصیحت..!


فقد وسطش ینی؟



بعد وایسا ببینم..

ینی فقط اون وسطش حرومه نامحرم ببینه؟

ینی جلو و پشتش عیبی نداره؟


این چنین اسلامی ای که هستیم ماع!


یکی با سرچ عبارت " شوهریابی اسلامی" به اینجا رسیده

خواسدم ازش تشکر کنم و بگم که چه قدمهای بلندی در جهت آرمان های انقلاب برمیدارم..!


پست چیزدار!


- میدونی چیه؟

+ ؟

- چیزه آخه..اخه..چیز..ینی چیزی نیستا ولی..چیزه

+ ؟

- اخه..چیز..ینی چجوری بگم..دارم چیز میشم..چیه اینکه میگن..چیز دیگه

+ ؟

- بابا چیز..اه..چجوری بگم..چیز شده..چیزی نیستا ولی..چیزه

+ چیزم تو چیزت بنال دیگه..اه..چیز کرده مارو یه ساعته..فک کردی من چیزم که یه ساعت

هی چیز چیز میکنی واسه من؟..چیز تو روحت..بنال دیگه..چیزی..!


- : یه آدم چیز                                + : یه آدم اعصاب چیزی


چرا واقعا"؟!


- چرا از نظر پزشکی میشه پسرارو دخدر کرد ولی دخدرارو نمیشه پسر کرد؟هوم؟

+ معلومه دیگه..چون باید ازین یه چیزی کم کنن و به اون باید یه چیزی اضافه کنن..بخاطر همین نمیشه..!


عاشقانه های خرکی!


گفت: نفسمی!

و آنشب سیر خورده بود..!


یه پست و اینهمه گزینه؟!


درصورت انتخاب گزینه ی 1 در پست قبل:

چرا نمیاره با هم بخوریم؟!

در صورت انتخاب گزینه ی 2 در پست قبل:

چرا نمیاره با هم بازی کنیم باهاش!

در صورت انتخاب گزینه ی 3 در پست قبل:

اونجا که باد نمیاد که خالی بند..په چرا موهاش تکون نمیخوره؟!

در صورت انتخاب گزینه ی 4 در پست قبل:

ینی امریکا انقد بیکاره؟..دخترای خود ایران که نزده میرقصن..چه نیازی داره آخه؟

در صورت انتخاب گزینه ی 5 در پست قبل:

چرا نمیاره ماهم ببینینم از نزدیک اگه راس میگه؟

در صورت انتخاب گزینه ی 6 در پست قبل:

په چرا بقیشو قایم نکرده؟

در صورت انتخاب گزینه ی 7 در پست قبل:

ها؟

در صورت انتخاب گزینه ی 8 در پست قبل:

خوب حالا باید فخر بفروشه؟ این رسمشه؟

در صورت انتخاب گزینه ی 9 در پست قبل:

ها؟


گزینه ی صحیح را انتخاب کنید!



این توی پیرهنش چی قایم کرده؟

1) پفک زاغک نمکی

2) توپ فوتبال

3) چیزی قایم نکرده،باد زده اینجوری شده

4) کاملا" مشخصه دسیسه ی آمریکاس

5) سه هزار میلیارد پول

6) بدنشه خوب،پــ نـــ پــ میخوای قایم نکنه؟

7) زرنگی؟

8) بدنسازی میره خوب

9) خیلی چش چرونی


تاحالا از نزدیک دیدی؟!


زنها اکثرن از دور قشنگن

نزدیک که بری تازه چال و چول صورت مورتشون معلوم میشه..!


دغدغه شده ها!


یه زنم نداریم

الکی تنگی نفس بگیریم

بهمون تنفس دهان به دهان بده..!


ای خدا!


- ببین من خیلی دلم پره..دارم میترکم

+ میدونم عزیزم..به من بگو..خودتو خالی کن..میفهممت..منم دوران تو رو تجربه کردم..خودتو خالی کن عزیزم

- نه نه..آخه..آخه اینجا نمیشه

+ ببین..منو مثه خواهرت بدون..بخدا قول میدم به کسی نگم..باهام حرف بزن..اگه نتونم کمکت کنم

حداقل میتونم برات یه شنونده ی خوب باشم..بگو عزیزم..منم جای خواهرت..خودتو خالی کن

- آخه زشته بخدا..نمیشه اینجا..ولی دارم میترکم..دیگه به اینجام رسیده

+ ینی به من اطمینان نداری؟..باشه..ولی من قول دادم همدمت باشم..خودت نخواستی

- بابا چی میگی تو؟..جای این چرت و پرتا از صاب خونه بپرس دستشویی شون کجاس

دارم میترکم..حالا هی میگه خودتو خالی کن خودتو خالی کن..!


+ : یک موجود ترحم بر انگیز مونث          -  : یک موجود تاسف بر انگیز مذکر(بنده)


بکش پایین تا شاد شیم!


+ چرا تو ایران هرچی میکشه بالا دیگه پایین نمیکشه؟

- عزیزم این یه اصل استراتژیکه..تو خودتم اگه بکشی بالا دیگه حال داری بکشی پایین؟


از زیر ما تحت تا جدول مندلیف!


+ عجب هوای عالیه ایه..مگه نه مندل؟

- آره فوق العاده است

+ راستی با عنصر چهلم جدولت چیکار کردی؟شنیدم معتقدی طبق آزمایش هات یه عنصری وجود داره

ولی هنوز کشف نشده و جاش رو هم مشخص کردی؟..تو واقعا" دیوونه ای مندل

- من اصلا" توقع ندارم تو ارزش کارای منو بدونی

+ آره..آره مندل..تو راس میگی..من حوصله ی جر و بحث با تورو ندارم

- عه..نگاه کن هی..تو روی همون عنصری که من پیش بینی وجودشو کردم نشستی

+ چی؟

- آره..تو کشفش کردی..ازت ممنونم..برای قدردانی از تو اسمشو زیر ک.و.نیوم میذارم

آره..هورااا..زیر ک.و.نیوم..آره..همینه..!


- : مندلیف                        + : یک انسان خوش شانس


بز نباشیم!


میدونین چیه؟..بعضی چیزا شعور میخواد..!

مثلن اگه توی پارک اینکه توی چمنا بریم یا نه رو به اختیار خودمون بذارن یاغی میشیم

همون جریان خر و تیتاب میشه..خیلی بی دلیل گند میزنیم به چمنا..به طرق مختلف..!

ولی اگه دورشو حصار بکشن و یه نگهبان ترشرو هم بذارن پاش دیگه دست از پا خطا نمیکنیم

و حتی هی میگیم..ای بابا فکر کردن مردم وحشین..مگه میخوان چمنارو بخورن؟!

ینی اصولا" اون حصاره و اون نگهبانرو لازم داریم تا حدودمونو بشناسیم..!

اره داداش..بعضی چیزا شعور میخواد..!

من از اینجور توهین های کامنتی باکیم نیست..ناراحت نمیشم..ولی آدم باید شعور خودشو

همه جا نشون بده..و چه بهتر که حتی اگه هست سعی کنه نباشه..بز رو عرض میکنم..!

این وبلاگ اونقدرا بازدید نداره ولی بخاطر همون تعداد کم خواننده ی باشعور ترجیح دادم کامنتارو

ببندم و فقط یکیرو باز بذارم اونم نه با اختیار کامنت گذارنده..!

از عزیزان مخاطب با شعور بخاطر این پست عذر میخوام..طبیعیه که اونا عزیزند..همچو نفس..!


ذهن آدمو اصن درگیر میکنن!


ولی خداییش چه مادر پدرایی پیدا میشنا

چه اسمایی میذارن رو بچه هاشون

"ک.ی.ر شهف"..واقعا" که..!