شاهنامه مثلن!
ته دیگ ، ته ریش ، ته چین ، ته سین ، ته صیل!
میبینی ، هر چیزی تَهش خوبه..!
+ نوشته شده در جمعه بیستم دی ۱۳۹۲ ساعت 16:51 توسط رادیکال
ته دیگ ، ته ریش ، ته چین ، ته سین ، ته صیل!
میبینی ، هر چیزی تَهش خوبه..!